NIEUWS

Nieuwe website, voor nieuws, speeldata en meer check: www.floorvanderwal.nl

Vanaf 17 januari 2009 tour ik weer door het land met de Girls Comedy Night... Meer info? Klik HIER

29 augustus 2008 heb ik in het tv programma 'Aan talent geen gebrek: uitreiking van CAP AWARD 2008' de zilveren CAP Award in de categorie entertainment gewonnen!

Ik ben genomineerd voor een CAP Award! Deze awards worden uitgereikt op 29 augustus en dit is LIVE te volgen vanaf 21:30 uur op NED 1!!!

Ik ben geïnteviewd door Dolf Jansen. Ik vind het een erg leuk interview geworden... Voor het interview en de foto's klik hier!

Interview op ikhouvantheater.nl check it out!!

vrijdag 6 maart 2009

Nieuwe columns!!

Iedere maand schrijf ik een column op de website van het BOSK (dit is een organisatie die zich inzet voor mensen met een motorische handicap).. De columns van januari & februari staan online! Benieuwd? Klik HIER...

Geen opmerkingen: