NIEUWS

Nieuwe website, voor nieuws, speeldata en meer check: www.floorvanderwal.nl

Vanaf 17 januari 2009 tour ik weer door het land met de Girls Comedy Night... Meer info? Klik HIER

29 augustus 2008 heb ik in het tv programma 'Aan talent geen gebrek: uitreiking van CAP AWARD 2008' de zilveren CAP Award in de categorie entertainment gewonnen!

Ik ben genomineerd voor een CAP Award! Deze awards worden uitgereikt op 29 augustus en dit is LIVE te volgen vanaf 21:30 uur op NED 1!!!

Ik ben geïnteviewd door Dolf Jansen. Ik vind het een erg leuk interview geworden... Voor het interview en de foto's klik hier!

Interview op ikhouvantheater.nl check it out!!

donderdag 16 april 2009

Up up update

Tijd voor een update dus....
Het is alweer een tijdje terug dat ik echt een blog geschreven heb. Dat komt vooral omdat ik de afgelopen maand regelmatig helemaal gek werd van de laptop waar ik nu achter zit. Ik ben namelijk veel bezig geweest met nieuwe dingen schrijven waarvan 80% alweer in de spreekwoordelijke prullenbak is beland, erg frustrerend. Het proces van nieuwe dingen bedenken, schrijven, uitproberen en dan weer achter mijn laptop kruipen om te schrijven heeft me de afgelopen weken af en toe tot wanhoop gedreven. Maar na 2,5 maanden werken zijn er toch echt mooie dingen uitgekomen (al zeg ik het zelf). Het moet allemaal nog wel fijngeslepen worden, maar er zit zeker potentie in!

Daarnaast heb ik een nieuwe baan waar ik heel blij mee ben, per 1 mei start ik als redacteur bij de productiemaatschappij die de CAP Awards produceert. Ik ga me daar de komende tijd vooral bezig houden met 2 programma's, namelijk de CAP Award en de CAPPIES (kinderversie)...

Hier hou ik het even bij.. Een korte blog, maar het belangrijkste nieuws staat erin. Trouwens mijn column van april staat online... benieuwd? Klik HIER!

1 opmerking:

Anoniem zei

Vrienden, familie: Gecondoleerd.