NIEUWS

Nieuwe website, voor nieuws, speeldata en meer check: www.floorvanderwal.nl

Vanaf 17 januari 2009 tour ik weer door het land met de Girls Comedy Night... Meer info? Klik HIER

29 augustus 2008 heb ik in het tv programma 'Aan talent geen gebrek: uitreiking van CAP AWARD 2008' de zilveren CAP Award in de categorie entertainment gewonnen!

Ik ben genomineerd voor een CAP Award! Deze awards worden uitgereikt op 29 augustus en dit is LIVE te volgen vanaf 21:30 uur op NED 1!!!

Ik ben geïnteviewd door Dolf Jansen. Ik vind het een erg leuk interview geworden... Voor het interview en de foto's klik hier!

Interview op ikhouvantheater.nl check it out!!

woensdag 18 februari 2009

100...

Afgelopen zondag heb ik mijn 100e optreden gehad! Dit optreden vond plaats in het Koningstheater in Den Bosch met (oud)studenten van de academie die aan het Koningstheater zit gekoppeld en 3 comedians vanuit de Comedytrain. Het was erg leuk, veel nieuw materiaal gedaan...

De Girls Comedy Night is inmiddels afgelopen, erg jammer, want ik vind het echt zo leuk om in theaters te staan. We hadden er 3 vorige week, Valkenswaard, Lelystad & Cuijk. Alle 3 waren ze erg leuk. Ik begin te merken dat ik mijn tekst durf los te laten en af en toe in het moment mee durf te gaan en dat is heel fijn, omdat ik meer in het nu aan het spelen bent. Lelystad was een bizar optreden, ik was als 1e en er hing een hele rare sfeer in de zaal. Vooral rond 1 man: Martin. Als Martin werd aangesproken begon de hele zaal te joelen alsof iedereen hem al kende. Dus toen ik hem aansprak gebeurde dat weer. Toen ik Martin vroeg wat lekkere seks is, werd er iets uit de zaal geroepen wat ik niet verstond maar waardoor het publiek helemaal uit zijn dak ging. De opmerking bleek: 'op zijn hondjes'... Doordat de zaal zo ontzettend moest lachen schoot ik ook in de lach en kon ik even niet meer verder gaan. Uiteindelijk heb ik het goed af kunnen ronden. Toen ik het podium afliep kwam ik erachter waarom de zaal zo heftig op Martin had gereageerd: het bleek Martin Gaus te zijn...

De tour was weer erg leuk. De aankomende periode moet ik ongeveer 1 keer per week spelen en vooral in Amsterdam (zie speellijst hierboven). Deze optredens staan vooral in het teken van nieuw materiaal testen en expirimenteren, spannend maar ook heel erg leuk om te doen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Floor !, super dat je zo aan het knallen bent meid. Ik heb nog niets van je gezien jammer genoeg, ben benieuwd !....maar wat die Gaus betreft, die marteld dieren buiten het zicht van de camera om.
Toen ik 11/12 was( ben nu 35) en daar even gewerkt heb als "kooien poets" heb ik een hóóp gezien !!!Onder andere heeft hij voor geld.....notabene !...geld???? heel weinig geld, maar wel herhaalderlijk veel dieren voor niks uit het asiel in Lelystad verkocht aan laboratoriums...en je snapt wel waarom ! GELD !
Die man deugd niet ! ECHT NIET !

Dus pas een beetje op meis x

Liefs Es en de beestjes