NIEUWS

Nieuwe website, voor nieuws, speeldata en meer check: www.floorvanderwal.nl

Vanaf 17 januari 2009 tour ik weer door het land met de Girls Comedy Night... Meer info? Klik HIER

29 augustus 2008 heb ik in het tv programma 'Aan talent geen gebrek: uitreiking van CAP AWARD 2008' de zilveren CAP Award in de categorie entertainment gewonnen!

Ik ben genomineerd voor een CAP Award! Deze awards worden uitgereikt op 29 augustus en dit is LIVE te volgen vanaf 21:30 uur op NED 1!!!

Ik ben geïnteviewd door Dolf Jansen. Ik vind het een erg leuk interview geworden... Voor het interview en de foto's klik hier!

Interview op ikhouvantheater.nl check it out!!

woensdag 28 januari 2009

24!

Gister ben ik aan mijn 25e levensjaar begonnen: ik ben 24 geworden!! 24 alweer, 24 pas, het maakt niet uit, ik vind het een mooie leeftijd. En het begon erg goed, ik heb een TOP verjaardag gehad. Ik had besloten om het niet groot te vieren, maar op een hele gekke manier heb ik me de 24 uur van mijn 24e verjaardag hartstikke jarig gevoeld!

Het begon al om 00:00 uur, vanaf het NK snowboarden in Laax waar ik deze week eigenlijk zou zijn werd ik plat gesmst. Op dat moment zat ik trouwens met in een kroegje, en daar werd taart en champagne uit de kast getrokken op verzoek van degene met wie ik was, erg leuk!

Gisteren overdag ben ik eerst naar de kapper gegaan en toen gewerkt, de kinderen hebben voor me gezongen en ondertussen bleven de smsjes en belletjes komen. Ik ben echt verbaasd hoeveel mensen aan me gedacht hebben gisteren, maar het deed me echt heel goed om van al die mensen iets te horen.

'S avonds heb ik met 10 goede vrienden ergens gegeten, wat echt super gezellig was! Lekker eten, goede gesprekken, onwijs gelachen tijdens een spelletje en niet te vergeten 10 toppers aan tafel!

Vandaag is trouwens een super spannende dag, ik ga me nu dan ook voorbereiden. Waarvoor? Dat laat ik later weten...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wanneer mogen we je weer een keer op 't podium zien in A'dam?
:)

Anoniem zei

Floor, heb je gezien bij Toomler. Briljant!