NIEUWS

Nieuwe website, voor nieuws, speeldata en meer check: www.floorvanderwal.nl

Vanaf 17 januari 2009 tour ik weer door het land met de Girls Comedy Night... Meer info? Klik HIER

29 augustus 2008 heb ik in het tv programma 'Aan talent geen gebrek: uitreiking van CAP AWARD 2008' de zilveren CAP Award in de categorie entertainment gewonnen!

Ik ben genomineerd voor een CAP Award! Deze awards worden uitgereikt op 29 augustus en dit is LIVE te volgen vanaf 21:30 uur op NED 1!!!

Ik ben geïnteviewd door Dolf Jansen. Ik vind het een erg leuk interview geworden... Voor het interview en de foto's klik hier!

Interview op ikhouvantheater.nl check it out!!

zondag 25 januari 2009

Girls @ Beverwijk & Spijkenisse

We zijn alweer bijna op de helft met de Girls Comedy Night! Wel raar, want vorig jaar zaten we na 3 optredens pas aan het begin, we moesten er nog 19 toen... Nu hebben we er nog maar 5 te gaan. Het maakt het er trouwens niet minder leuk op.

We zijn vrijdag naar het Kennemer Theater in Beverwijk geweest en zaterdag naar Theater De Stoep in Spijkenisse... We hebben deze week als van ouds met 5 comediènnes gespeeld: Kristel Zweers, Pien Ankerman, Jovanka Steele (USA), Dianne Liesker en ik. Ik heb zowel in Beverwijk als Spijkenisse de show geopend. Ik vond dit altijd erg eng, omdat je nog niet zo goed kan inschatten wat de zaal leuk vind en de zaal altijd toch nog (ondanks het goede werk van de MC voor mij) een beetje in moet komen. Maar omdat ik het nu 3 keer achter elkaar heb gedaan begint het een beetje te wennen en zakt de angst voor het openen een beetje.

In Beverwijk heb ik voor mijn gevoel redelijk gespeeld... Ik was heel chaotisch in mijn hoofd en ook niet heel gefocust, waardoor ik er niet lekker in kwam en het erg zoeken was. De zaal merkt hier niet veel van. Maar ik deed gewoon een paar domme dingen, waardoor grappen niet vielen of het publiek in verwarring werd gebracht. Ach ja, dat zijn weer goede leermomentjes!

Gister stond Spijkenisse op het programma. Ik was van plan een heel nieuw stuk te gaan doen, maar 10 minuten voor de show heb ik daar toch maar vanaf gezien omdat hetgeen wat ik wilde gaan vertellen er niet goed genoeg in zat. Deze week ga ik het stuk een aantal keer in mijn mooie balletzaal repeteren en dan hoop ik hem in zaterdag Gorinchem te gaan proberen. Spijkenisse was leuk, maar ik speelde iets té relaxed waardoor de zaal de kans kreeg om soms in te zakken.

Kortom: leuke optredens, met een hoog leermoment gehalte!

Geen opmerkingen: