NIEUWS

Nieuwe website, voor nieuws, speeldata en meer check: www.floorvanderwal.nl

Vanaf 17 januari 2009 tour ik weer door het land met de Girls Comedy Night... Meer info? Klik HIER

29 augustus 2008 heb ik in het tv programma 'Aan talent geen gebrek: uitreiking van CAP AWARD 2008' de zilveren CAP Award in de categorie entertainment gewonnen!

Ik ben genomineerd voor een CAP Award! Deze awards worden uitgereikt op 29 augustus en dit is LIVE te volgen vanaf 21:30 uur op NED 1!!!

Ik ben geïnteviewd door Dolf Jansen. Ik vind het een erg leuk interview geworden... Voor het interview en de foto's klik hier!

Interview op ikhouvantheater.nl check it out!!

maandag 19 januari 2009

Kick off Girls Comedy Night

Zaterdag de eerste show van de Girls reeks gespeeld. We mochten in Eindhoven het spits afbijten. De comediènnes die mee waren naar het zuiden waren Kristel Zweers, Pien Ankerman, Jovanka Steel (USA) en ik. We moesten om 16:00 uur in Eindhoven zijn voor een doorloop met de band. Een fantastische band trouwens: Super Q, een band met alleen maar vrouwen, erg leuk...

Ongeveer 545 vrouwen en 5 mannen zaten er in de zaal, kortom het was uitverkocht: een goed begin is het halve werk. Ik heb nu 4 keer in het Parktheater gespeeld, maar de 3 keer hiervoor had ik er daar een beetje moeite mee. Ik had hierdoor lichtelijk last van zenuwen en dat heeft Pien geweten op de heenweg in de auto, ik ga namelijk erg veel praten (eigenlijk is het ratelen) als ik zenuwachtig ben. Maar het ging boven verwachting goed. Ik heb een mix van oud en nieuw materiaal gedaan. Het nieuwe materiaal ging niet allemaal zoals ik gehoopt had, maar dat is eigenlijk wel goed, want op die manier word ik gedwongen om er aan te blijven werken. Eindhoven was dus erg leuk, ook de andere Girls hebben lekker gespeeld. Nu even een weekje werken en vrijdag op naar het Kennemer Theater in Beverwijk!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Dag Floor,

Afgelopen zaterdag in het Parktheater was helemaal top. Ik heb me helemaal suf gelachen met je grappen. Ze waren lekker raak zullen we maar zeggen. Je dosis zelfspot is bewonderingswaardig. Ik had nog nooit van je gehoord, maar zal nu zeker mijn ogen open houden! Bedankt voor je bijdrage aan deze geweldige avond! Ga zo door. Van zenuwen is overigens helemaal niets te merken.

Groet, Thérèse Beurskens uit Venlo

Anoniem zei

Hoi Floor,
Gisterenavond in Beverwijk geweest bij de Girls Comedie. Wat hebben we gelachen en wat een heerlijke humor. Jullie hebben er een echte "meiden" avond van gemaakt.
Bedankt en ga zo door. We zulen je in de toekomst zeker vaker zien.

Groetjes Ellen uit Haarlem

Anoniem zei

Hey Floor,
Ik was ook bij het Parktheater! Je deed het geweldig! Ik heb echt kunnen lachen om je grappen!
En ik vind het erg goed dat je gewoon wat zelfsport gebruikt! Succes met de andere optredens!
Oh en dat je nerveus was kon je niet eens merken! Iig,bedankt voor de leuke avond!!
Groetjes, Sanne de Jong uit Eindhoven